Jag finns inte..

Pratade med vårdcentralen imorse och de hittade inte mig i folkbokföringsregistret, hon kollade flera gånger, men hon hittade mig inte.. ^^ Sen hittade de mig iallafall och jag fick en tid klockan två hos en läkare. Så kom dit och han kollade på min fot och så, det gjorde ont! Han gjorde samma bedömning som skolsyster, och jag kunde lika gärna ha gett mig själv en diagnos, alltså kunde jag lika gärna hoppat att gå dit ^^ Eller så hade jag lyssnat på hon jag pratade med i receptionen som sa att jag borde åka till akuten istället.. ajja. De kunde inte hjälpa mig så mycket iallafall, mer än att jag borde gå med kryckor, fast det hade jag ju också kommit på själv :P

Och så skulle jag se om 1-2 veckor om det blir bättre/sämre.. varför känns det som att dansuppvisningen i helgen ligger lite dåligt till ?! Suck! Jag vill vara med på den ju =( Men som det är nu så kan jag ju inte ens gå på foten, så tror inte att det fungerar att dansa då heller =( Blä!!

Ajja, så nu sitter jag med träningsvärk i armarna efter kryckorna, och en blödning/stressfaktur/senorna är konstiga i min vänstra fot och hoppas på att bli bra till på lördag, lycka till !! ^^ Och han sa ju att det kunde vara en stressfaktur.. alltså att det blir en spricka/ fraktur / 'benbrott' i skelettet.. typ.. och jag hoppas verkligen på att det inte är det.. =/

Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0