Foten.. mår bra :D

Bön hjälper - på riktigt!
Min fot gick ifrån att... göra ont.. kunde inte ens stödja på den, till att jag inte känner något alls! weeeei :D Så nu behöver jag inga kryckor.. synd då kan vi inte ha krymplingsklubb xD Haha, neejdå :P
Hade svenska på morgonen idag, retorik.. och vi skulle prata och så.. det var lite jobbigt ^^ Sen var det lunch, Linda fick bära mat åt mig stackaren ^^ pannkakor med sylt (jag tycker inte om gastronomens pannkakor, nej :P) och Emma fick bära vatten.. stackare hon också.. kom tillbaka och gjorde ingenting.. sen hade vi mattelektion, men då satt vi i basgruppen och gjorde beräkningar på goldbergbanan.. det tråkiga med den.. räkna ut krafter och grejer :P men det behövde göras iallafall. Sen så hade vi franska, och jag och Olle hade en krymplingssida.. :P Jag med kryckor och han med gipsad arm.. handled, och Martin som var frisk :P Sen så hade jag kontaktdatabas möte med Katarina, Olle och en trea. Jag fattade inte vad de pratade om, och jag vet inte ens vad kontaktdatabasen är xD Efter det tog jag sällskap med Olle ner till bussen, stod och pratade en stund, och sen tog jag bussen hem.. kom hem, lagade mat - bacon och pasta, =) EHum, sen hamnade jag här... :P

och jag är så stört sugen på godis :O och jag saknar Daniel så sjukt mycket =( Blä!
I helgen är det dansuppvisning iallafall!! =)

Vad tycker du? =)
Postat av: Erik T

men du å bra!!! =)

2008-12-04 @ 19:41:40
URL: http://eriktegenfeldt.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! BRA ELIN!!!

Foten kommer alltid må bra från och med nu! :D:D:D

vill du veta nått kul? min familj packade med MIN väska när de skulle till fjällen så min plånbok och en massa sånna grejer finns där i SAMT mina leggings jag köpte nån timme innan de åkte. Kul... så nu måste jag försöka få tag på ett par till och betala för det som jag ändå inte kommer använda i framtiden antagligen... underbart.

så pepp är jag för helgen typ.

2008-12-05 @ 11:18:02
URL: http://werdnas.blogg.se/

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0