en onsdag i vintertid

Dissade jackan även idag, och upptäckte mitt misstag när jag kom ut och det blåste ganska kallt, rakt igenom tröjan. Kom till skolan vid kvart över 9 ungefär och satt och kollade lite på idrottsgrejen, fick dock inget skrivet på den ^^ Sen gick jag igenom en matteuppgift tillsammans med några i klassen. Sen var det lunch, nån sketen soppa, jag var jättehungrig när vi kom tillbaka till skolan. Den enda energin matte gav gick åt till att gå tilbaka helt enkel ^^
Sen så satt jag och lyssnade på kemi, sen såg vi på en tråkig filjm på biologin och sen hade vi franska, sen! kunde jag bege mig från skolan. Och då fick jag vara med Daniel :D Vi åkte hem och baka en sockerkaka, och när den var klar så promenerade vi oss ner till T&S. Det var trevligt, man känner sig så välkommen där! =) Satt och fikade, pratade, bara vá, hjälpte Tesa med att skriva mailet till ungdomarna.. det var mysigt ja! =) Sen promenerade vi ín till stan.. tog bussen hem. Jag hoppade av innan jag var framme vid rätt hållplats för chauförren var lite obehaglig och jag ville inte sitta kvar som ensam passagerare ^^ :P Och gick litelite längre istället..

musik.. det är en bra uppfinning det! ^^ =)

Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0