Blä

Igår när jag skulle hem så åkte busschauffören bara förbi mig, =( Jag hade varit och spelat klarinett och hade hoppat av bussen vid kristine för att slippa gå mellan hålllplatserna och eftersom bussen till mig åker där också. Så stod och väntade i 7-8 minuter, och jag stod framme vid vägen när bussen kom, så slängde han en blick på mig genom rutan och så fortsatte han köra.. och stannade inte. =/ Så jag började gå, så fort jag kunde på ett ben ^^ ner mot stan för att hoppa på där istället.... fast jag hoppades inte på för mycket, för bussen var redan lite sen, och jag kunde inte springa.. ville inte stå och vänta en timme till på nästa buss.. men jag hann med den iallafall.. usch för den busschauffören.

Och igår köpte jag kläder till dansuppvisningen, bl.a. en väst.. suck ^^
Så nu har jag fixat allt tror jag ! =)
Och först nu, när det inte ser säkert ut om jag kan vara med (Det är klart att jag kommer kunna vara med!!!) så märker jag hur mycket jag har sett fram emot det här.. =(

Hade tänkt sitta hemma för har inget mer än elevråd 15-16, men åker nog ner snart ändå.. till skolan alltså..

Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0