8 dagar till jul

Tisdag.. det är hockeybockey turnering i skolan idag.. jag är inte med, och varför åka ner till skolan om det är folktomt? Nej.. Och jag har jätteont i ryggen & i axlarna & lite ont i nacken, det sticker i min tumme, har gjort sen igår.. nerv i kläm eller nått..och jag är jättejättetråkigt, usch!
Ska åka över till Borlänge idag.. väntar in Daniel tror jag, om han inte jobbar till midnatt :P och köpa klänning till julbordet/festen imorgon. Och den fanns inte i min storlek i Falun..
 
(klicka för större bild)

Och elevrådet är inställt idag, betyder att jag inte har några bokningar i skolan alls idag, och hur mycket har man att göra innan jul? Nej, jag ska nog sätta min plan i verket, att sova bort ett halvår. Jag hatar att sova, men sover jag bort ett halvår eller iallafall en månad så missar jag hela nyår och så, det låter bra! Music makes my day..


Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0