We learn not in school, but in life.

Oyes, alla andra i mitt rum sitter och läser, i "Upptäckterna som Förändrade Världen", jag läser det sen... eller nått.. I don't know, jag är så himla hungrig så jag kan ändå inte koncentrera mig.. ^^ :P Ehum, som rubriken säger, "We learn not in school, but in life". och det är ju så det är, kanske itne till 100%, man lär väl sig mycket i skolan också, men det viktigaste lär man ju sig ändå i verkliga livet.. eller alltså, äsch skitsamma... ^^ Hellre ha kul i skolan OCH lära sig, än att bara lära sig massa saker.. eller hur!? Genom min högstadieperiod så var det de andra alternativet, jag trivdes inte alls i klassen, (och jag tror inte att klassen trivdes med mig heller ^^ ) och då blev det så att jag gick till skolan, gjorde allt jobb, gick hem.... typ, och jag har alltid varit en som har haft lätt för mig i skolan, och jobbat hyfsat effektivt, fått ganska mycket gjort på lite tid. Men jag kan beskriva högstadietiden som "Om skolan är livet, vem fruktar då döden", och det är väl kanske inte så jättepositivt kanske?! ^^ Iallafall så måste jag ju ta igen allt slapp nu... :P Eftersom att skolan förut bara var en "studie-/arbetsplats", men nu hoppas jag på att det blir en plats för att både träffa kompisar, lära och ha kul! Man kan ju faktiskt göra mycket skolarbete kul, om man gör det på ett kreativt och ...grej, bra sätt =) Och nu vet jag inte alls vad jag har skrivit längre, men skitsamma.. :P Enjoy reading... ^^ :P

/Elin som trivs i skolan nu =)

Vad tycker du? =)
Postat av: Katta

Wii =] bra att trivas i skolan<3

2008-08-30 @ 16:42:32

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0