Första fredagen i skolan



Arch Enemy - We will rise

Asbra låt =) Eller vad säger ni? Iallafall så har vi precis variit och ätit nu, typ fläskschnitzel, men det var som att tugga tuggummi, gott.. :P Haha, inte fått så mycket bra gjort idag kanske?! haft första semenariumet nu iallafall, och jag sa inte så mycket  (A) men jag var inte tyst hela tiden, bara nästan :P Men första gången, spelar roll... får väl bättra mig ^^ Hade ju iallafall läst det vi skulle läsa, och det var mer eller mindre väldigt ointressant, coch jag kom inte på en enda diskussionsfråga :P Hmm, måste gå, fortsätter sen :P

Haha, nu är det söndag och jag har ingen aning om vad jag hade tänkt att skriva mer.. :P Men det var ju lite av min fredag iallafall.. ^^

Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0