tuesday

Jomen hej eller nått..
Struntade i idrotten imorse, eftersom att jag 'är förkyld och lite smått ont i halsen. Så istället så cyklade jag ner så jag var på skolan strax efter klockan tio. Då var inte någon i min klass/basgrupp här än, eftersom att de inte hade kommit tillbaka från idrotten. Så jag gick och åt tillsammans med Back och David, och kom precis tillbaka hit nu. Stört vad jobbigt det är att gå :P haha, jag måste träna! ^^ Ehum, idag börjar vi med estetisk verksamhet =) det ska bli kul, tror jag nog..  =) eller hoppas på det iallafall, :P


Och jag har inte så mycket mer att säga.. ehum, nej det har jag inte. Jo, någon som vet hur man ändrar teckensnitt? ^^ Jag är inte så teknisk av mig, så jag kan inte sånt, inte här på bloggen iallafall....

Nej, tack och godnatt, nu ska jag läsa i våran tråkbok, om atomer typ :S


Vad tycker du? =)
Postat av: jessicab,

en fråga, är idrotten frivillig?:O

2008-08-27 @ 19:15:23
URL: http://purplepiink.blogg.se/

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0