Torsdag - dagen mitt i veckan.

Kom till skolan imorse, tidigt såklart ^^ hehu. Vi hade iallafall en liten samling i mentorsgruppen och så läste vi upp våra presentationer av en mentorsgruppskompis (klasskompis) som vi gjorde första dagen. Haha Elin sitter och läser för sin nya klass, och hon är tomatröd i ansiktet xD Kändes så iallafall. Haha, men det är lugnt, jag ska lära mig att prata i grupp, och framför folk. Tills jag tar studenten iallafall :P Mja, sen så fick vi tid att börja med våran fördjupning i USFV - temat, och efter många om och men så kom vi fram till att vi ska skriva om fotosyntesen. Kul, men vi blev en BÄST grupp , och det blir nog bra =) Gick iväg och åt efter att vi hade skrivit en arbetsplan, och på väg till maten så kom världens ösregnsskur... hahaha, sen blev det sol igen, typ precis när vi kom in ^^ Åt, någonting, och sen gick vi tillbaka, hade ett "möte"/samling där Jonas visade oss hur FC och bokningar fungerar, och så testade vi det snabbt sen :P Etfer det så gick vi, Jag, Ulrika och Martin till stadsbiblioteket och tänkte att vi kan säkert hitta lite fotosyntesböcker, nånting... letade lite,  hittade 2 böcker om det, på barnavdelningen! fanns inga "normala" dvs inga som inte var barnböcker :P Men vi hittade iallafall tre roliga och sköna stolar, som man kunde snurra på :D haha, satt där och tänkte lite, skrev ner lite om fotosyntes grejs, som vi tror kan har förändrat.. och grejs..  =) det var kul iallafall, och jag har glömt bort att man faktiskt kan ha det kul, och trevligt på skoltid. =) Satt på biblioteket och hade det treevligt tills klockan tre, så gick jag till stan, orka gå tillbaka till skolan, träffade Hanna på stan direkt, så gick med henne. McDonalds och åt två Chicken Burgers, vi båda tycker att vi får mat för tidigt i skolan :P Sen jag kom hem så har jag hunnit äta, prata i telefon, kan säga att ett av samtalen, det med baskettränaren lkändes så stört dumt =/ jag går liksom på en träning, sen så kommer jag inte på 4 träningar i rad, och sen så kommer jag igen =/ men är sjuk så kan ju inte träna, halsen =/ Och så kunde vi ju inte åka med klarinetten ikväll heller nu.. och så måste jag läsa den där boken :o och oj vad det inte känns rätt ändå nu med Falufri, hallå, jag fixar ju inte nått muntligt :O jobbigt. Måste läsa boken tills imorgon bitti, skriva några diskussions frågor, och sedan sitta och diskutera i grupp imorgon :O Elin ---> dead tomorrow night. ^^ Hehu, nej i helgen är det församlingshelg =) det blir kul =) Jag vill bli helt frisk till det, får jag?! =)

hejhopp

Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0