suuuuck

förlåt för min updates bombardering ^^
skulle ju stänga av datorn nu, och tänkte bara kolla min mail snabbt innan, och då hade jag fått ett "error" mail , och mitt mail till den dära baskettränaren har inte gått fram, för hans mailadress fungerade inte, så himla typiskt! och ringa.. aldrig i livet att jag vågar det.. =/ nej bläbläbläbläbläbläbläbläblä, bajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajs. förlåt ^^ men jag blir bara så... mig själv när det blir såhär, och är man socialt handikappad, så rings man inte till folk, speciellt inte om man inte känner dem. (hur jag nu fick med socialt handikappad i den bilden :S) Nej, nu ska jag lägga mig, inte alls trött, och itne alls på sovhumör (när är jag deT?! ^^ ) men jag tänker sova ändå, tänker fly från den här världen, om så bara för några timmar. Känner att mitt humör och blogginlägg inte går ihop ikväll, så tänker inte skriva mer PUNKT

Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0