Sunday bloody sunday

Idag är det.. söndag, jag har aldrig tyckt om söndagar, och gör det inte nu heller ^^ Sitter iallafall och nördar Dr Bombay just nu xD Haha, men sitter på pappas dator och har ingen musik här.. så youtube och Bombayen =) ^^ Har nog tänkt mig att cykla ner till kyrkan om en stund, eller nått. Har ju inget vettigare för mig här hemma.
Ikväll blir det dans iallafall :D och imorgon drar vi iväg mot andra ställen.. :P alla ettorna på skolan ska åka bort, och det blir nog kul =) Hoppas jag.

Btw så tycker jag inte om min nya mobil =( den fungerar inte.. den levde i 2,5 vecka iallafall, =/ Ajapp, städa upp lite på rummet kanske ^^ Hejhopp


Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0