Skolstart och Elin är... nöjd!! :O

Skolstart idag då, började med att jag inte ens vågade gå in när jag kom :P Brave girl.. så jag stod utanför och väntade eftersom att jag visste att Hanna och Johanna skulle komma, kunde ju gå in med dem fast de ska gå SP och jag NV.. Iallafall så överlevde jag uppropet och nu går jag i NV1a =) Weei, och han jag fick som mentor, han verkar ASbra verkligen, helt klart jättrebra =) Bara det att det är en kille och inte en tant (tjej^^) är ju superbra =)  iallafall så tror jag att det kommer bli jättebra, det känns toppenbra iallafall =)  Känner ingen i klassen.. men det gör jag nog om ett tag, hoppas jag. Min chans att visa en annan sida av mig, hmm, har ingen annan sida, men en chans att ändra på mig... ^^ om jag lyckas, det tror jag inte :P Hmm, ordet "bra" kom med många gånger.. so what?! jag är glad =) Jag hade inte ångest när jag skulle sova igår, det har jag haft varenda kväll hela 8:an & 9:an, så hiiiiiimla skönt, och ja, det är brabrabbra =) Nu ska jag sluta, för jag låter bara överdriven :P nu ska jag åka på basketträning, fast för bara titta på =( To sick, men ajja, kan ju träna lite skott eller nått bara, det är ju inte så jobbigt =)  tjipptjopphejdå =)

Vad tycker du? =)
Postat av: ErikT

Grymt Elin! :D

Glad för din skull!

2008-08-19 @ 17:52:24
URL: http://eriktegenfeldt.blogg.se/
Postat av: Sofia NV 1b

Men jag då?!Johanna och Hanna kommer du ihåg, men jag som faktiskt också skulle gå NV glömmer du bort :O. <3

2008-08-20 @ 17:55:46

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0