Sko-rensning?


Har precis rensat mina skor nu, 19 eller 20 par, fast jag vet att det är några fler på vinden / garaget... + snowboard skor och sånt, och så har ju Daniel ett par.
Hej jag är lite skotokig?
..eller är det..
Hej jag kan inte slänga gamla skor när jag köper nya?
Haha, lite blandning av båda tror jag  :P
Slängde iallafall tre par, slänger nog om jag hittar fler på vinden också.. men orka kolla där nu.
Nu står inte alla på hyllan iallafall, rätt kul att 3 par var gröna, resten var svart/vita inga andra färger :P
Och så har jag precis lagt över 131 nummer från gamla mobilen till nya, lagt in alla som +46 nummer, för annars så står det bara nummret när jag har fått sms av nån :S Well, ska hoppa in i duschen nu tror jag..
Tjoo


Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0