No chill... ?

Ingen slapp start på Falufri inte, hade skolstarten igår, 09.00 och fick gå hem 15.40, idag började vi klockan 09.00 igen, och slutade 16.10 ?!!? help me.. och mat får vi klockan 10.30 aldrig att man klarar sig till typ 17.00 då :O (när man kommer hem. ) Har iallafall fått första basgrupperna nu, och gjort iordning vårat basgruppsrum lite =) Hamnade i en bra grupp, och vi kommer lätt att vara bäst, på alla sätt :P Haft första TEMA introduktionen också, 2 timmar -.-' segt, men så är det. Och lyssnat på SYV gubben 1 timme också, help, vi höll på att somna där vi satt längst bak, fattade ingenting, och han babblade på om meritpoäng och skit.. xP Haha, helt klart en bra 2:a skoldag iallafall, och dagen slutade med att jag fick vara med Daniel, det är bra =) nu måste jag läsa i boken vi fick idag, till TEMA arbetet,

måste ha läst första delen av boken tills imorgon tror jag :O och senast fredag morgon, då vi ska diskutera den, fast man skulle lämna in nått om den imorgon med :S Yees, nu har gymnasiet börjat, hastig start, men det är bra, då kommer arbetet igång och segar inte i en månad först :P
Nej, läsa var det, och sova sen var det, måste bli av med min förkylning nu ju =/ det här går inte. 
Men, jag är glad ändå ^^ =) *försvinner in i en tråkig bok* hejdå :*
 

Vad tycker du? =)
Postat av: Maddis

är det Upptäckterna som förändrade världen? :O den har vi läst en del i också. den är mestadels skiiittråkig om jag får säga vad jag tycker! :P men ha så kul! ;) hihi

2008-08-21 @ 19:53:12

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0