måndag

Jahapp, då var det ny vecka igen, jag känner verkligen hur minuterna, timmarna, dagarna, veckorna springer iväg, det var ju nyss 13 juni och sommaravslutning?! och nu är det snart 19 augusti och skolstart igen. =/ Eller, snart och snart, men det är bara två veckor kvar nu.. Och det var ju nyss torsdag? trodde jag , men det var fyra dagar sen...
Jag vet inte vad jag tycker om att tiden försvinner egentligen. På ett sätt så tycker jag att det är helt underbart jättebra. Men, ibland känns det ändå som att det går lite för fort. Men, bättre för fort än att livet segar sig fram.
Nu har jag suttit och skrivit ihop en maillista till Tesa, ja, det blev några namn, men jag hoppas på att jag inte har glömt så många nu iallafall... ^^ Ska kolla igenom den igen, sen skicka den, och så ska jag börja plocka på rummet istället. Min garderob är i enormt stort behov av en rensning + städning, så det är väl kanske läge att ta tag i det nu, idag. Innan den här dagen bara huxflux har försvunnit framför datorn.. eller nått. Helgen har varit bra iallafall =) Varit med Daniel det mesta, varit på en vigsel, var hemma hos Bullis en kortis igårkväll. Inte städat rummet.. ^^ Men! det kan jag göra i nästa liv.. =) Nu väntar kläderna på att slängas ut ur garderoben, och mycket av det släpper jag nog inte in där sen igen.. förhoppningsvis :P Nej, hejhejdå

Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0