Hopplahej

Höll på med garderoben igår, och jag blev klar tillslut faktiskt! :P Så jag åkte ner snabbt på stan, testade ett par chinos på Gina Tricot, de satt asfult på mig.. ^^ Köpte en sån där tröja som syster och mamma hade kommit hem med varsin, den var på rean.. najs. Fast alla gröna var slut =( Fanns inga gröna på inte rean heller, inte vadjag hittade iallafall. Så det blev en gul, jag passar inte bra i gult! :P Bläk, sen åkte jag iallafall hem till Daniel, som nördade datorn, suck! :P Var där på dagen, åkte till mig på kvällen och såg en jättedålig film... ^^ Men inget ställe ville hyra ut film åt oss, de stängde ju så tidigt..  =/
Well, det var tråkigt att städa och rensa, men det behövdes... ^^ Och det var kul att vara med Daniel, så det räknas nog som en bra dag, I guess.. =)
Back to work.
eller, inte. ^^


Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0