Hej, goddag och hallå.

Nej, jag vet inte.. Hallå iallafall ;) Igår var jag på Linda&Oscars vigsel, och jag tror nog att de var fina och glada när de stod där framme i kyrkan, men jag kan inte säga säkert att de var glada när de stod där framme, eftersom jag inte såg någonting alls.. :P Efter att de båda hade sagt "ja", som tur var så åkte de och hade sin fest och jag åkte hem, och Daniel åkte också hit. På kvällen så såg jag och Daniel en dålig film, men den handlade om fotboll, så det är klart att den var dålig ^^ Hmm, nu ska jag borsta tänderna tror jag, om jag vill att de ska hålla sin någorlunda vita färg så borde jag bli lite mer nogrann med borstandet av dem ^^ Asså, varför måste man borsta tänderna? det är ju bara så onödigt ^^ eller, kanske inte, men det är tråkigt iallafall. Blä, jag sitter vid mammas bärbara dator, och jag tycker itne om den, och  hon har vista, usch ! + att jag inte kan stava på såna här små tangentbord, jag har för klumpiga fingrar, fast nuförtiden så skriver jag nästan snabbare här än på den stationära... märkte jag nu. Haha, fy vad jag svamlar. Men har inte så mycket att göra.. sitter och väntar på Daniel iallafall =) Borde väl ta och städa upp på mitt rum lite :S men orka....
Nej, nu ska jag sluta plågas.. Hallåå, hej - då

Vad tycker du? =)
Postat av: r

är du och daniel tillsammans?

2008-08-04 @ 14:22:25

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0