h i m l a b a j s osv..

Jao, eftersom jag inte dansade förra terminen, och höll på och dö då, så var det självklart dags att ta upp det igen, så jag anmälde mig förut till streeten. Idag fick jag svar på min anmälan och den var inte så glädjebringande. Gruppen var full iallafall, kul! Och jag och Linnéa hade bestämt att vi skulle dansa tillsammans /= för att kunna hålla kontakten nu när vi kommer gå på olika skolor och så.. och så får jag inte ens plats i gruppen, kul Elin. bra början.. Iallafall, så skrev de att det fanns några platser kvar i Ragga-gruppen fortfarande, och att jag kunde få en av dem, ragga, en del av street. Inte samma sak som streetfunk, men okej tänkte jag, och svarade att jag ville ha platsen. Sen efter det gickjag in på deras hemsida, och kollade schemat, och gissa om inte raggan var på torsdagar 18.10-19.10, kul, jag har orkester på torsdagar 18-20.. weei. Så nu satt jag här, med en kö plats, kommer väl kanske in nästa termin i street n 2, och med en plats i ragga-gruppen, som jag inte ens kan gå på.  Nu anmälde jag mig iallafall precis till en annan street-grupp, högsta nivån, kommer aldrig i livet att klara den, men bara vara med på träningarna för att det är kul att dansa får jag väl stå ut med då, och skitsamma om jag inte kan vara med på uppvisningen för att jag inte fixar dansen, jag får dansa en gång i veckan och försöka lära, och utveckla mig iallafall =) Förhoppningsvis, men, med min otur så kommer den gruppen också vara full såklart. ^^ Nej, nu blev min kväll..min vecka, förstörd =( jag som sett fram emot dansen igen så mycket
='( Nej, H I M L A  B A J S. Nu tänker jag sätta mig i min säng, och bara tycka synd om mig själv, bara för att jag är så hiiimla töntig, och för att jag tror att sånt här baaara händer mig. =( bläääääääää, nej nu sjönk mitt humör till näst lägsta nivån =( inte ens mackan jag åt nyss hjälpte, det är dåligt =( nej diediedie, nu ska jag sluta, ^^

Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0