fredag 2008-08-15 12.00

Ny header igen, väldigt rörig, och den hamnade lite fel, men jag fixar nog det sen, eller så orkar jag inte fixa det.. :P
Sitter och pratar med Sandra på msn, väldigt givande, bra musik.. och allt det dära ;) haha, eller nått.
Nejmen det är faktiskt så att jag är stört hungrig, men mina söta små systrar satt inte i soffan och åt frukost förrän klockan var elva, weei, och jag åt ju då någon timme innan det, så jag är jättehungrig nu =/ och pappa vill inte göra mat än, för de andra åt ju nyss, suck! Wellwellwell.

Hallå, det är lite kallt faktiskt, eller inte kallt, men lite svalt, sitter faktiskt med tjocktröja på mig för en gångs skull :O och jag som har klagat sen vi flyttade hit om att vi har  för varmt i huset :P Fast oftast så är det ju för varmt, så...

Nu har jag fått reda på basketträningar och tider och så iallafall, så nu ska jag försöka mig på en nystart =) fast det är träningar 3 dagar i veckan (+ matcher?!) , så jag satsar väl på att träna 2 gånger av det, kanske bara 1 vissa veckor? eftersom jag har dans, orkester och kyrkgrejs också + att man måste hinna träffa kompisar och så =) Fast laget tränar typ tillsammans med damlaget :O usch, en av träningarna är laget själva, andra så är det tillsammans med damlaget, och sista så  är det löpträning - tillsammans med damlaget. Sounds great? noot :P Men nu ska jag bli smart snabb och smidig igen.. hmm igen ? ska bli det iallafall :P Haha, så det får väl gå, men jag kan erkänna att jag är inte så sugen på att börja igen efter ~4 års uppehåll, och ha 2 av 3 träningar med damlag.. :S Aja det blir säkert bra, jag ska bli optimistisk också! :P Och en pluggis! Haha :P Stora mål Elin, eller kanske inte, men typ :P Ska bli vig också! det glömde jag xP Haha, typ omöjligt, typ ja :P nej, det är möjligt!  pressapressapressa! Värst vad lätt det verkar när man sitter såhär, och sen när man sitter där på dansgolvet med 20 andra personer och stretchar och tänjer och skit så tänker man "dö-dö-dö" istället, och vill bara gå därifrån ^^

Haha, nej nu ska jag sluta, känner hur inläggen drar iväg och blir mer och mer lika onödiga som min bilddagbok.. :S
På återseende, än blir ni inte av med mig, ni kan ju alltid hoppas, eller sluta läsa. ^^ PUNKT--> .

Vad tycker du? =)
Postat av: Natalie

sv: haha, visst är de sjukt? :p

2008-08-15 @ 13:42:23
URL: http://ringbomm.blogg.se/

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0