??

"Sen blev det prat om hösten och allt som kommer hända =) Var peppad när jag kom hem men här hemma sitter nån pessimist som inte tycker att nåt är bra.. Ajaaa.. det blir säkert bra :)" utdrag från systers blogg, och jag är tydligen en pessimist ... happ.

Iallafall, så fattar jag N O L L , av hur det blir med FUBO till hösten, eftersom att det inte kommer bli nått FUBO? eller? Och istället så blir det någon slags minisymfoni, med tråkiga instrument.. I donnow, fattar inte.. och så blir det något som kommer kallas "Windband", som blir typ istället för FUBO, det ska motsvara det som var FUBO, men det kommer vara högstadieelever, och så, bland annat min yngsta syster :S KUL! jättekul, jag har ju längtat efter att de ska ändra på det vinnande konceptet ^^,(alltså det som har varit kul att spela med) och istället får jag spela med folk som är yngre, bl.a. min syster som är tre år yngre än mig /= nej, det är bajs på det =( jag som har sett fram emot en ny termin med FUBO.. och så... baajs!  Nu tänker jag skita i att bry mig om det tills dansen och ev. basketen är fixad, och så får jag väl se hur det blir. Orka!

Och nu kanske det inte blir street alls, men jazz istället, för då får jag dansa tillsammans med Sandra, det är bra =) weei.
Någonting som kanske kan muntra upp dagen, och nu ska jag läsa mailet från orkestergrejset igen, för 4:de gången, och försöka fatta, och så ska jag läsa igenom den inte allt så uppmuntrande "deltagarlistan" och så ska jag skita i det sen,

Och.. ja, jag är nog lite av en pessimist, min syster har väl rätt.. bläk. hejdå

Vad tycker du? =)
Postat av: Sara :)

Ibland är du lite pessimist men när du inte är det så är du VÄÄÄÄLDIGT optimistisk istället ;) pusspårej<3

2008-08-15 @ 00:01:14
URL: http://galentupp.blogg.se/

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0