En sak till..!

Just det, en sak till var det ! Jag har tänkt köpa en tröja på gina tricot, sen i våras, men aldrig gjort det eftersom att den är stor, och jag brukar inte använda stora tröjor så ofta. Nu kom iallafall Sara hem med en sån tröja för någon dag sen ! Iochförsig en blå, jag har tänkt mig en grön eller nått, men så köper hon en!! då kan ju inte jag göra det =( Piss.. och, inte bara Sara, utan mamma också! en turkos? inte för att jag har varit så snabb med att faktiskt köpa den, men jag har ju tänkt göra det.. :P
GinaTricot
Inte bästa bilden, men man ser ju lite iallafall :P Och sen så skulle ju inte jag gå med bara leggnins under, menmen :P
nej, kramkalas hejdå

Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0