Dags att ta tag i mitt liv... ? :P

Ja, det är väl det, dags att ta tag i mitt liv igen, så efter 20 minuters letande så har jag hittat ett basketlag här, weei, =)
F-92 =) Eftersom att jag bor i heeelt fel stad för just basket så hade jag ingen toppförväntningar.. ^^ men iallafall så hittade jag ett telefonnummer, och tillsist även en mailadress, så efter att ha samlat lite mod ^^ så har jag precis skickat ett mail till tränaren, och frågat om jag får vara med och när och var de har träningar =) Det känns bra, kan ju vara bra att börja röra på fettet lite :P hehu, nej, nu ska jag drömma fina dansdrömmar, och långa drömmar om att jag är basketproffs, det går inte att inte spela längre nu, *smetar in vicks i ansiktet* ............ *ögonen börjar rinna lite smått* =) Godnatt :*


Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0