dagen började bra, forsatte bra och slutade bra. =)

Började dagen med att kolla på Galenskaparna, på serien Macken, toppen! =) Jag har lite annorlunda humor, och många blir förvånade att jag gillar Galenskaparna, och så, eftersom att jag tillhör en generation för sent, för att egentligen tycka om dem :P Men det gör jag iallafall =) Sen så kom Daniel iallafall, och vi bakade en sockerkaka och jättegoda choklad-kolakakor, weei =) Var med Daniel sen, gjorde inte så mycket.. såg på simpsons.. :P På kvällen, runt klockan 9 så cyklade vi mot andra stadsdelar, jag till Erik och Daniel till Martin. Hos Erik så träffade jag ju på Sandra som bestämt, vi satt och spelade kort en stund, och sen så kom de bortsprunga fåren, Ollars, Emil och Cornelia, och min syster. Så jag, Ollars och Emil låste in oss på toaletten och satt där och pratade.. det var trevligt, men varade inte så länge, för sen så kom mamma och hämtade mig.. ehum ja, =)

Natti...... snart ^^

Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0