BöööH!

Helgen bestod av församlingshelg, och det var mysigt =) Även om församlingshelgerna brukar vara roligare på nått sätt?! så var det kul iår med =) Tänker inte berätta helgen i detalj eftersom att ingen är intresserad av det :P Igår kväll var det iallafall första dansen för den här terminen, weei, jazz, och jag är så hiimla osmidig xD Men det blir säkert bra, jag får träffa Sandra en gång i veckan, regelbundet iallafall, det är bra =) Hehu, och sen när jag skulle hem kvart i nio, så ville Daniel gå på bio, så det blev inte att cykla hem, utan jag satt och var äcklig efter dansen i en biosalong istället :P såg iallafall Batman : The Dark Knight, den var faktikst bättre än jag hade trott att den skulle vara, men fortfarande inte en "Elin-film" ^^ Fick vara med Daniel iallaflal =) Efter den llååånga filmen så blev det hem och sova iallfall, måste bli frisk nu.

Imorse vaknade jag 8.05, jag skulle träffa de på skolan, klockan 8.30, bra va?! =) Hann ner till 8.36 iallafall, med palestinasjal runt halsen, och inte allt för mycket röst... väldigt "förkyldröst" ^^ ajja, kulkul... Förkylningen sämre, och noll ork i kroppen just nu :P Genom svettig fast iskall.. ^^ Och efter skolan blir det att jobba, kul. Hummhumm, missar basketen, imorgon också. På torsdagar ska jag nog inte vara med, och nästa måndag, tisdag missar jag, för då är vi borta med skolan... suck! jag tänker inte ringa tränaren igen ^^ =/ Det känns ju bra, att jag har varit med på en träning iallafall, av 3 stycken, och de av de kommande 6 träningarna kan jag vara med på en, max två... ^^ =/

Kul att jag bara svamlar...jag saknar Daniel nu.. =( <3
nej, babbeltjohej, nu ska jag försöka få nått skoljobb gjort ^^


Vad tycker du? =)
Postat av: Bella

Nej du får göra ett inlägg om mig, Helt okej! Men nu vet du hur jag menar iaf. Jag tycker vad jag vill och du tycker vad du vill. Sånt är livet! Min blogg är min åsikt:)

2008-08-25 @ 14:23:04
URL: http://bellablogg.se
Postat av: Bella

Det är lugnt, man får ta smällar ibland :) tack elin, jag tycker inge illa om dig heller. Kul att du gillar min blogg! hare göttans!

2008-08-25 @ 15:04:51
URL: http://bellablogg.se

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0