Basketträning, utan att träna^^

Jahapp, dags för andra träningen efter ~4 års uppehåll, men självklart så ska jag inte få träna, utan fick sitta på en plint i två timmar (!) och titta på, usch! Jag inte gillar att vara förkyld, haha fixade iochförsig inte ens att cykla hem från stan idag, men ändå  =( Iallafall så är det inte bra att sitta på en plint så länge, speciellt inte med min hållning, så jag har asont i nacken nu, så som jag brukar få i orkestern, när jag sitter och spelar, usch, det drar i hela nacken och bajs, gör asont *måste jobba mer på hållningen* ^^ Hallå, nu går allt åt rätt håll ju! även om jag inte märkt så mycket att det har gått åt fel håll :P Men hallå, jag har skolmotivation igen, och jag tycker att det känns kul med skolan.. helt stört :S jag har tagit tag i basketen igen, jag har tagit tag i dansen, som jag sket helt i förra terminen, nu ska det bli ändring på allt! :D hehu, jag är motiverad =) får se hur länge det håller bara xD Men man kan ju alltid hoppas på det bästa. Och Elin har fortfarande inte hunnit duscha, som hon tänkte göra vid halv fem.. förut.. suck! ^^


Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0