bajscykel :P

Juste, cyklade ju hål på mina mjukisbyxor på väg till Bullis också,  typ blä =( Så nu är det ett hål på dem vid ena fotleden typ.. :P hahah, kul liv. Not.
Iallafall, sitter och försöker synka grejs till mobilen nu, har nog äntligen lyckats lista ut hur man gör! Wiie =) Stod ju ingenting i den sketna användarhandboken.. :P

Ehum, den här sången blir man glad av =)


Både att den är glad, + att 7:orna sjöng den på skolavslutningen, dagen då tiden på Gruvrisskolan var slut, på riktigt!
Och det är inte så att den påminner om Gruvriset, utan den gör mig bara glad, för att när jag hörde den, då var det slut! :P
Smart jag är, nej..

Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0