12 minuter goes 9 minuter :P

Haha, så sant som det är sagt.. ^^ Hade ju dans ikväll, och eftersom att jag och Sandra hade tänkt gå från stan upp, men klockan redan var 19.10 (alltså började dansen då) så skjutsade Jocke och Daniel upp oss, tack =) Dansade på för fullt, jag får verkligen en kick av att dansa =) fast allt gick stört dåligt idag, så var det kul =) Btw så dansar vi till vääärldens sämsta låt ^^ Och jag är så himla osmidig så det är inte sant xD sen

så var det ju så att då hade jag min cykel nere på stan, så jag gick upp till maxi, köpte två pringles + lite lösgodis, och begav mig ner på vandring mot stan. Väl därnere så mötte Sara upp mig, hon skulle cykla hem från Erik, egentligen tidigare men jag bad henne vänta på mig, mammas förslag. Och sen cyklade vi upp. Mitt förra rekord kyrkan --> hem är 12 minuter, då var det mörkt och det gick SNABBT! nu var det från folkets hus --> hem, på 9 minuter!!! mörkt, cyklade hela backen! fast det kändes ändå inte som att det gick så snabbt.. :S ganska fort iallafall :P nej, måste duscha! natti =)


Vad tycker du? =)
Postat av: ErikT

Bra jobbat elin! =)

2008-09-01 @ 06:08:31
URL: http://eriktegenfeldt.blogg.se/

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0